ALO 170 hangi konularda yardımcı oluyor?
ÇSGB, SGK, İŞKUR ve MYK mevzuatı hakkında her türlü bilgiye ALO 170’i arayarak ulaşabilirsiniz.
ALO 170 hangi şikayetlere bakar?
T.C. Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı’na bağlı “ALO 170” İletişim Merkezi’ne ve www.alo170.gov.tr internet sitesine geçen yıl 20 milyondan fazla ihbar/şikayet ulaşmıştır. Çalışanlar detaylı bir şekilde şikâyette bulunarak İŞVERENLERİNE bildirmektedirler.
170 nolu telefon ne işe yarar?
Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi “ALO 170”
170 nelere bakıyor?
Alo 170, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı’nın bilgi hattı olarak hizmet vermektedir. Bu hattan sosyal haklarınız hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz. Burada iş hukuku ile ilgili sorularınızın yanıtlarını bulacaksınız. Vatandaşlar bu telefon numarasını arayarak tüm sorularını ve şikayetlerini iletebilirler.
ALO 170 hangi sorular sorulur?
Alo 170’i arayanlar çeyiz, emzirme ve cenaze yardımı ile ilgili sorulardan emeklilik miktarları ve kesintilerine, ne zaman emekli olunacağından işsizlik sigortası şartları ve miktarlarına, kaç ay işsizlik yardımı alınabileceğine, iş başvurularından kıdem ve ihbar tazminatı, ücret, fazla mesai talepleri ve faizlerine kadar her konuda bilgiye ulaşabiliyor…
170 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?
170 Muhalif kişinin kimliği açıklanacak mı? 170 Rapor Hattı’na yapılan bildirimler, bildirimi yapan kişinin kimlik bilgilerinin alınmasıyla başlar. Muhalif kişinin kimlik bilgileri kolluk kuvvetleri tarafından gizli tutulacak ve üçüncü taraflarla paylaşılmayacaktır.
Cimer hangi şikayetlere bakar?
Millet ile devlet arasında güçlü bir iletişim köprüsü oluşturma amacıyla kurulan Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), vatandaşlarımızın dilekçe ve bilgi edinme hakkı başta olmak üzere, devlet politikalarıyla ilgili her konuda görüşlerini ifade edebilecekleri kapsamlı bir hizmet sunuyor.
ALO 170 hangi saatler arasında hizmet vermektedir?
Çalışma Hayatı İletişim Merkezi ALO 170’i 7 gün 24 saat arayabilirsiniz.
Şikayet için nereyi aramalıyım?
Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin karşılaştıkları sorunlara ilişkin çözüm önerilerinin sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken yetkili mercilere yönlendirildikleri bir “çağrı merkezi” işlevi görmektedir.
170 çağrı merkezi hangi illerde var?
Alo 170 hattından vatandaş memnuniyeti yüzde 93 oldu. Çağrı merkezinde Ankara, Bayburt, Elazığ, Karaman, Kütahya, Muş, Sivas, Şanlıurfa, Trabzon ve Zonguldak olmak üzere 10 ilde 1.567 kişi çalışıyor.
ALO 170 cep telefonundan nasıl aranır?
Ancak Alo 170 hattı üzerinden alınan talep/iletişim/şikayet daha sonra hukuki uyuşmazlığa konu olursa mahkemede gizlilik artık geçerli olmayacaktır. Son olarak, Alo 170 İletişim Merkezi’ne dünyanın her yerinden +90 216 170 11 22 numarası aranarak yurtdışından ulaşmak mümkündür.
Işveren nereye şikayet edilir?
Müdürlüklere bildirim ve şikayetler Alo 170 Kayıt Dışı İstihdam Hattı’na yapılabilir. Şikayet durumunda öncelikle işyerinde çalışırken başvuruda bulunmanız/şikayette bulunmanız önemlidir.
170 hangi şikayetlere bakar?
Çalışma Hayatı İletişim Merkezi “ALO 170”i günün 24 saati, haftanın 7 günü arayabilirsiniz. İletişim merkezimiz, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Sosyal Sigortalar Kurumu ve Türkiye İş Kurumu tarafından sağlanan tüm hizmetler hakkında bilgi ve çözümler sunar.
ALO 170 Nasıl Çalışır?
İletişim merkezimize gelen tüm çağrılara uzmanlarımız doğrudan yanıt vermekte ve talepler ilk görüşmede sonuçlandırılmaya çalışılmaktadır. Çağrılara hemen yanıt verilemediği durumlarda kurum ve kuruluşlarımız ile hemen iletişime geçilmekte ve taleplere en geç 72 saat içinde yanıt verilmektedir.
172 nerenin telefon numarası?
Önemli telefon numaralarıYangın alarmı110Alo GürültüAlo TAEK172Alo TrafikMüdahale hatası122Elektrik arızasıAlo İzci Kan Bilgi Merkezi.
ALO 170 hangi saatler arasında hizmet vermektedir?
Çalışma Hayatı İletişim Merkezi ALO 170’i 7 gün 24 saat arayabilirsiniz.
ALO 170 ihbar ne demek?
ÇALIŞMA HAYATI İLETİŞİM MERKEZİ “ALO 170” Çalışma Hayatı İletişim Merkezi 15 Kasım 2010 tarihinde hizmete açıldı.
Işçi hakları için nereye başvurulur?
Uygulama artık ALO 170 ile çözüme kavuştu.
Şikayet için nereyi aramalıyım?
Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin karşılaştıkları sorunlara ilişkin çözüm önerilerinin sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken yetkili mercilere yönlendirildikleri bir “çağrı merkezi” işlevi görmektedir.